26 Окт Качествен контрол: „Лабиринтът: Невъзможно бягство” Избрана

26 Окт Качествен контрол: „Лабиринтът: Невъзможно бягство” Избрана

Убеден съм, че почти всяко професионално ревю за „Лабиринтът: Невъзможно бягство” започва с уточнението, че филмът произлиза от популярния книжен жанр young adult (YA). Нали така ще се дефинира аудиторията?! Оттук следват задължителните сравнения. На първо място с „Игрите на глада” и „Дивергенти”. Може да се стигне и до съпоставки с „Аз съм номер четири”, „Скитница”, „Пазителят” или дори класиката в жанра „Повелителят на мухите”.

Да, зная, че младите хора си падат по антиутопии, но не това е най-важното. Вместо да се мерят достойнствата на актуалните репресивни вселени за младежи, в случая литературната основа на Джеймс Дашнър трябва да бъде използвана за маркиране на плюсовете и минусите на „Лабиринтът”. От една страна заради дословната интерпретация – сюжетът се оказва безспирен екшън, подсилен от твърде близки кадри, внушителна сценография, прилични ефекти и динамичен монтаж. От друга обаче „Невъзможно бягство” предлага разочароващо трето действие, сервиращо...
Прочети цялата публикация

Коментари

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност