Heaven – първи DirectX 11 тест от Unigine

10
Добави коментар
Ba4o_Kiro
Ba4o_Kiro

Heaven – първи DirectX 11 тест от Unigine
В раздел: Новини от Кирил Венев (Ba4o Kiro) на 26.10.2009, 4,026 показвания

След DirectX 9/10/10.1 тестовете “Sanctuary” и “Tropics” компанията Unigine представи първият в света DirectX 11 бенчмарк предназначен за тестване на възможностите на следващото поколение DX11 3D видеоконтролери. Новият “бенчмарк” е създаден на базата на Unigine 3D Engine – собствена разработка на компанията.

Освен невероятната реалистичност и красота на изображението, новият 3D тест предлага следната функционалност:

Native support of OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 and DirectX 11
Comprehensive use of tessellation technology
Advanced SSAO (screen-space ambient occlusion)
Volumetric cumulonimbus clouds generated by a physically accurate algorithm
Dynamic simulation of changing environment with high physical fidelity
Interactive experience with fly/walk-through modes
ATI Eyefinity support
Hardware tessellation
DirectCompute
Shader Model 5.0

Минималните изисквания към хардуера с който трябва да разполагате за да стартирате теста са следните:

ATI Radeon HD 2xxx and higher or NVIDIA GeForce 7xxx and higher (recommended: NVIDIA 8800 / AMD 4800 series)
256 Mb of video memory
The Tessellation feature REQUIRES a GPU with DirectX 11 support! – тоест, ако искате да ползвате Hardware Tesselation в теста ЗАДЪЛЖИТЕЛНО имате нужда от видеокарта която поддржа Direct X 11 на хардуерно равнище – с две думи Radeon HD5000 ;).