След химиотерапия човек може ли да оглушее?

След химиотерапия човек може ли да оглушее?

Може да окаже влияние. Изследване на научно-медицинския уни­верситет в Орегон по­казало, че 61 на сто от пациентите, получаващи препарати на основата на платината по вре­ме на химиотерапията, страдат от влошаване на слуха.

Той може да се превърне в причина за рязко влоша­ване на слуха и дори глу­хота. Ако забележите, че в последно време чувате все пo-зле, това може да е признак на скорошен инсулт – до този извод стигнали изследователи от Тайван.

Това нарушение пречи на хора­та да четат. Но според публикувано наскоро из­следване в Специализи­рано медицинско издание става ясно, че дислексията също влияе на спо­собността на мозъка да обработва звуците.

Амери­канско изследване с учас­тието на 11 хиляди мъже над 40-годишна възраст показало, че приемът на виагра и подобните на нея лекарства увеличава двойно опасността от загуба на слух. Съдейки по всичко, виаграта пре­дизвиква приток на кръв не само към половия член, но и към слуховия орган, а това може да стане...
Прочети цялата публикация

Коментари

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност